Het product is toegevoegd aan de winkelmand

  • Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 100,-
  • Veilig betalen met iDeal

Handig om te weten

Alle vragen netjes in één overzicht

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Ben je opzoek naar een vraag over Bestellen, Betalen, Bezorgen of nazorgen en retourneren?

Middels het retourformulier kunt u uw bestelling retourneren. Het is belangrijk dat u het retourformulier helemaal invult. Het is belangrijk dat wij de juiste gegevens van u ontvangen omdat we op basis van deze gegevens u geld crediteren.

Echter hebben wij wel enkele retourvoorwaarden:

  • Dranken retourneren binnen 14 dagen.
  • Dranken mogen niet geopend of beschadigd zijn.
  • Laat de dranken in originele verpakking zitten en verzenddoos voor uw retourzending.
  • Bewaar het verzendbewijs goed.
  • LET OP: stop het ingevulde retourformulier in uw retourpakket.

Binnen twee weken ontvangt u het geld van uw retourbestelling op uw rekening. Met uitzondering van Klarna. Bij Klarna ontvangt u een aangepaste factuur. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch gecrediteerd.

Nee, Let’s Toost bezorgt vooralsnog alleen in Nederland.

Het is mogelijk om te betalen met 5 betaalmogelijkheden:

  1. Betaal via PayPal (gratis)
  2. Betalingen via iDEAL (gratis)
  3. Achteraf betalen via Klarna (+ €2,-)
  4. Betalen met creditcard via Master Card en Visa
  5. Betaling met Apple Pay

Als u de volgende stappen doorloopt heeft u met succes een bestelling geplaatst bij Let’s Toost.

  • In de menubalk kunt u kiezen voor ‘ons assortiment’. Hier vindt u ons drank assortiment.
  • Op de pagina ‘ons assortiment’ vindt u alle dranken. Rechts bovenin kunt u een categorie selecteren en de volgorde van dranken bepalen.
  • Heeft u de perfecte exclusieve drank gevonden? Dan klikt u erop en gaat u naar de drankpagina van de drank die u heeft aangeklikt.
  • Op de drankpagina vindt u meer informatie over de exclusieve drank die u heeft gekozen.
  • Heeft u de juiste hoeveelheid aangegeven? Dan kunt u op de knop in winkelmand drukken. Dan verschijnt uw exclusieve drank in de winkelmand.
  • Heeft u uw winkelmand gevuld? Dan kunt u door gaan naar betalen. Vul uw gegevens en druk op afrekenen. Volg de betalingsinstructie.
  • Bevestiging van bestelling. Al de stappen zijn voltooid en de betaling is gelukt. Dan krijgt u een e-mail met de orderbevestiging. Daarna ontvangt u een e-mail dat uw bestelling is overhandigd aan onze logistiek dienstverlener. Op de dag van bezorging krijgt u nog een e-mail met een tijdsindicatie van de levering van uw bestelling.

Het is zeker mogelijk om bij Let’s Toost met creditcard te betalen. U kunt afrekenen met VISA of Master Card.

Vraag 1/5

Voor wie of wat ben je op zoek?

Selecteer hieronder voor wie of wat voor gelegenheid je een product zoekt

Vraag 2/5

To mix or not to mix

Selecteer je voorkeur

Vraag 3/5

Welk smaakprofiel zoek je?

Bepaal je smaakvoorkeur of laat ons kiezen

Vraag 4/5

Mijn budget is..

Selecteer je voorkeur

Vraag 5/5

Exclusief of normaal?

Selecteer je voorkeur

Resultaat

We hebben iets gevonden!

We hebben iets gevonden! We denken dat de volgende producten goed bij jou wensen passen.